dilluns, 4 de gener del 2010

Visita a la L9 (per segon cop i primera sortida de l'any)




Hola a tots de nou!!!




En primer lloc, sento no haver pogut actualitzar el blog durant tots aquests mesos, ja que els estudis i el poc temps lliure que disposava no em permetia actualitzar el blog. A partir d'ara, intentaré actualitzar-lo una mica més constantment.




Després d'aquesta matització, vaig al gra. El passat divendres (el primer dia del 2010), vaig quedar amb el company del FTC, en Josep Serre per anar a visitar per segona vegada consecutiva, la línia 9 del metro (la primera vegada ja hi vaig anar el dia de la inauguració, el passat dia 13 de desembre). Vam sortir de Vallcarca L3 a les 17:50, amb un 3000R que em portaria fins a Catalunya. Un cop allà vam esperar-nos uns quants minuts a l'andana direcció Zona Universitària, que es on haviem quedat. Un cop arribat en Serre, ens vam dirigir cap a Catalunya L1. Un 4000 s/r va fer la seva entrada a l'estació, aquest ens portaria cap a Fondo. Després de tantes parades, arribats ja en terres santcolomenques, baixem del 4000 i entrem al modern vestíbul de la L9 (hi ha un accès "estil Paral·lel" des de l'andana de l'L1). La diferència és abismal! Baixem als ascensors de gran capacitat i un cop allà ja ens dirigim per les andanes de la L9, separades per dos nivells cadascun. Agafem direcció Can Peixauet i a partir d'aquell moment, fent voltes i voltes per la línia, i gaudint com un nen (en el meu cas clar xD). Precisament un dels avantatges de la línia és que la cabina passa a ser visible per als viatgers i per tant sense separacions. Un cop feta aquesta tarda dedicada exclusivament a "la taronja", vam tornar a la L1 fins a Universitat i d'allà vam agafar els FGC fins a Avinguda Tibidabo, on en Serre i jo ens vam acomiadar i finalment cadascú va tornar a casa seva.



PD: Com a propina, us mostro dues fotos d'aquesta línia de metro. Properament tindreu visible un àlbum de fotos amb totes les imatges de la L9 fetes els dies 13 de desembre i el 1 de gener.
A dalt: Vista del pou de Singuerlín, un dels més profunds de la línia.
A baix: Un 9000 sortint de Can Zam en direcció Can Peixauet.
Bona entrada d'any a tothom!!




1 comentari:

  1. Bon reportatge de la L9, així que hi vas anar amb en Serre? jo també vaig anar amb ell el dia de la inauguració, la veritat es que està ben parida la L9 i gràcies per la informació de lo dels 9100 que realment son 9000, salutacions!

    ResponElimina