dijous, 10 de setembre de 2009

Una tarda a la C4 sud












Hola a tots!




Avui per la tarda he quedat amb tres ferroaficionats, per anar a trenejar a la part sud de la C4, una part que em quedava pendent. Hem anat fins a l'estació de La Granada amb l'objectiu de caçar algun mercant, però només l'hem caçat a Martorell, i remolcada per una 253. En aquesta mateixa estació, també ha aparegut un Civia 465, el 215, estacionat a la via 3, sense servei, i rumb cap a València, segons una de les persones de seguretat que custodiaven el tren. Uns minuts després, hem agafat una doble de 447's en direcció Vilafranca i hem baixat a l'estació de La Granada, on hi paren alguns trens (la majoria no). En tota l'estona que hem estat només hem vist unes quantes circulacions de la línia del AVE que passa pel costat, dos 103, un cap a Madrid i un altre cap a Barcelona Sants i un Avant S104 que anava en direcció Lleida. Sobre les 19:30 hem agafat una 447 en direcció Manresa, per tornar cadascú a la seva destinació.
A dalt: Una doble de 447's amb la 447-183M/092R/184M a la cua estacionada a La Granada recollint viatgers en un servei cap a Manresa, procedent de Sant Vicenç.
A baix: El Civia 465-215, es troba estacionat a la via 3 de Martorell sense servei.

5 comentaris:

  1. ei Jordi, doncs no ho savia lo del teu bloc, molt interessant i més si compartim la mateixa afició, ja m'hi aniré passant cada cop que renovis, i m'ha alegro que hagis passat una bona tarda per R4 Sud, saluts ;)

    ResponElimina
  2. Molts anims amb el Blog i per continuar explicant-nos les teves caceres.

    ResponElimina
  3. Ja tens raó, Jordi, és molt raro ja veure 440R per la R3. Pel que fa al tall de nadal, jo penso que hi han dues opcions: 1 Acabar a Montcada Bifurcació, o
    2 Desviar-los via ramal de les aigües i Pg. de Gràcia.
    Ja es veurà com ho fan.
    Merci per passar Jordi.
    Vas estar entretingut a la C4 sud.

    ResponElimina
  4. Hola Jordi, nou blog però mateix perfil: http://ferrotrens.blogspot.com/

    ResponElimina
  5. perdò, és:

    www.ferrotrenblog.blogspot.com

    ResponElimina